DFG / TFG 316 - 320 | Dizel Forklift
DFG / TFG 316 - 320 | Dizel Forklift
DFG / TFG 316 - 320
2900 - 7500 mm
1600 - 2000 kg
> DFG/ TFG 316 - 320 Dizel Hidrodinamik Forklift | 1,6 - 2,0t

Tork konvertörlü sağlam, üniversal olarak kullanılabilir forkliftlerimiz size, tüm taşıma görevlerinde yüksek performans sunar. Özellikle orta ölçekli ve uzun mesafelerde tork konvertörlü forkliftin güçlü yanları ortaya çıkar: yumuşak ve sarsıntısız kalkış ve orta ve yüksek hızlarda optimum etki derecesi.

Düşük devir sayılarında dahi dünya çapında kanıtlanmış Kubota endüstriyel motorlar yüksek bir tork sağlar. Bu yakıt tüketimini düşürür ve ses oluşumunu asgariye indirir. Motorlar özellikle transpaletlerde kullanım için tasarlanmıştır ve yüksek oranda güvenilirlik ve kullanım ömrü ile bilinir.

Entegre, aşınmasız ıslak lamelli frenle etki derecesi açısından optimize edilmiş kumanda milimiz, yüksek güvenilirlik ve düşük bakım maliyetleri anlamına gelir. Fren etkisi çevre koşulları tarafından etkilenmez. Bunu kapsüllenmiş yapı şekli sağlar.

Çalışma alanı fonksiyonel ve sürücüye özel tasarlanmıştır. Görüş açısı her yöne en uygun düzeydedir. Bu, rahat bir çalışma imkanı sunduğu gibi, tüm vardiya boyunca da yüksek performans için en iyi koşulları sağlar.

Özel denge ağırlığı tasarımı sayesinde yük merkezi, fiziki açıdan akslar arasında derin şekilde en uygun konumda bulunur. Bu sayede ortalamanın üzerinde yüksek duruş ve sürüş güvenliği değerleri elde edilir.

 

  • Kendini kanıtlamış dizel ve yakıt gazı modelleriyle endüstriyel Kubota motorlar.
  • Uzun kullanım ömrü, yüksek dayanıklılık ve güvenirlik için tasarlanmış sağlam ve modern motorlar.
  • Düşük devir sayılarında yüksek tork.
  • Motor kumandası, eğik dişli alın çarkları üzerinden gerçekleşir.
  • Düşük zararlı madde emisyonlu motorlar (97/68/AT kademe 3 A yönetmeliği doğrultusunda dizel motorlar).
  • Her yöne en iyi görüş.
  • Biniş ve iniş, özellikle oturma konumundan iyi görülebilen derin, geniş bir basamak üzerinden.
  • Sürücü tavanına kaynaklanmış, büyük ve sağlam tutamak.
  • İnce ve kolay ayarlanabilen direksiyon kolonu sayesinde çok fazla diz ve bacak hareket serbestliği.
  • Sol tarafa alınmış, kullanışlı direksiyon.
  • Hidrolik servo direksiyon sayesinde rahat çalışma imkanı.
  • Titreşim sönümleyen paspaslı büyük, düz ayak bölmesi.
  • Sağlam, eldivenle de kolay ve hassas şekilde hareket ettirilebilen hidrolik kaldıraç.
  • Yüksek süspansiyon ve çeşitli ayar imkanlarına sahip konforlu sürücü koltuğu.
  • Sürücünün görüş ve/veya kavrama alanında ilave donanımlar (örn. aydınlatma ve cam silecekleri) için ekran ve şalterlerin optimum düzeni.
  • Örn. bardak tutucusu, kağıt tutucusu ve küçük eşya gözü gibi çok çeşitli eşya saklama imkanları.
  • Tek tuşla rahatça elektronik olarak devreye alınan park freni sayesinde diz ve biniş alanında rahatsız edici manuel kaldıraçlar bulunmaz.
  • Kaymayı önleyen yüzeye sahip, motorlu taşıtlara özgü pedal düzeni.
  • Asansör geçişleri alanında içeri ve dışarı çekme sönümlemesi.
  • Büyük kaldırma yüksekliklerinde dahi yüksek rezidüel taşıma kapasitesi.
  • Görüş açısından optimize edilmiş asansör konsepti sayesinde yükün en iyi şekilde görülmesi
  • Kompakt profil gruplaması.
  • Görüş açısından optimize edilmiş hortum kılavuzu.
  • Serbest kaldırma silindiri traversindeki görüş penceresi sayesinde yüksek raf seviyelerinde güvenli çalışma.
  • Load-Sensing teknolojisinde hidrolik ayar valfi. Load-Sensing sistemi, enerji tüketimini düşürür ve aynı zamanda yağın eskime süresini yavaşlatır.
  • En uygun şekle getirilmiş etki dereceli aks konsepti sayesinde düşük tüketim.
  • Geniş ölçüde bakım gerektirmeyen, yağ içinde çalışan sürtünmeli fren sistemi - neredeyse hiç servis masrafı oluşmaz.
  • Kapsüllü yapı şekli sayesinde, servis ya da çevre etkenleri bağlantılı durma süreleri, fren etkisini olumsuz yönde etkilemez.

Sürüş konforunun iyileştirilmesi ve kişiler üzerindeki titreşimin asgariye indirilmesi sağlanır:

  • Sönümleme elemanları üzerinde 4 kat yataklanmış tahrik ünitesi.
  • Çapraz mafsallarla dingil kombinasyonu.
  • Şanzıman yağı, tork konvertörlü forklift ve motorun soğutulması için komple alüminyum ile tasarlanan kombi soğutucu - plastikten oluşan arızaya meyilli toplama kutuları olmadan.
  • Şanzıman yağı, tork konvertörlü forklift ve motor soğutma maddesi için soğutma elemanlarının dikey şekilde düzenlenmesi sayesinde kolay temizlik imkanı.
  • Tamamen kapalı sistem sayesinde soğutma maddesinde buharlaşma olmaz.
  • Yüksek çevre sıcaklıklarında bile performans kaybı olmadan güvenilir çalışma.
  • 90° açılma açısı ve L biçimli kaput sayesinde motor bölmesine optimum erişim.
  • Yan bölümler ve zemin plakası herhangi bir yardımcı malzeme kullanmadan çıkarılabilir.
  • Uzmanlık bilgisi gerektirmeyen kolay, hızlı ve uygun maliyetli bakım sayesinde cihazın maksimum kullanılabilirliği.
  • Sağlam, yüksek kaliteli bileşenlerin kullanımı.
  • Motorlu taşıta özgü, özel yazılımlı diyagnoz gereçleri gerekli olmaz.
  • Su separatörlü büyük boyutlu yakıt filtresi.
  • 500 çalışma saatlik yağ değiştirme aralığı.
  • Su sıçrama korumalı elektronik, soket ve bağlantılar.
  • Sürücü bölmesindeki panel duvarında her an kolayca ulaşılabilir, kompakt sigorta kutusu

Direksiyon aksamının yukarıya kaydırılmış dönüş noktası, dinamik sürüşte de düşürülmüş salınım hareketleri sayesinde yüksek sürüş dengesi sağlar. Böylece devrilme tehlikesi asgariye düşürülür.

  • Denge ağırlığı tasarımı, ağırlık merkezinin aşağıya ve öne kaydırılmasını sağlar.
  • Yük merkezi, aksların arasında derin ve fiziksel açıdan en uygun şekilde bulunmaktadır.
  • Ön ve arka cam, emniyet camından üretilmiştir.
  • Tavan camı, lamine emniyet camından üretilmiştir.
  • Isıtılabilir arka cam (sürgülü dikey cam ile).
  • Ön ve arka cam için cam sileceği ve cam yıkama sistemi.
  • Sürgülü camlı çelik kapılar.
  • Ön cam için hava ileten kalorifer.
  • Panoramik iç ayna.
  • Sol ve sağ dış ayna.
  • Kol desteği.
  • Kumaş ya da suni deriden oluşan konforlu koltuklar.
  • Operatör koltuktan kalktığında hidrolik ve sürüş kilidi otomatik olarak devreye girer - eğme, kaldırma, indirme ve sürüş sadece koltuk doluyken mümkündür.
  • Öncesinde park freni aktif duruma getirilmediyse, sürücü koltuğunun terk edilmesi esnasında sesli ikaz devreye girer.
  • Sürücü, sürüş yönü şalterine basıp forkliftten indikten sonra, şanzıman otomatik olarak nötr konumuna gelir.
  • Tüm dizel motorlar Avrupa Birliğinde yasal olarak geçerli olan egzoz sınıfı 3a'yı yerine getirir.

 

MODEL GENEL BAKIŞI

Model Azami taşıma kapasitesi Azami kaldırma (h3) Sürüş
hızı
Toplam
uzunluk
DFG 316 1600 kg 7500 mm 19 km/sa 3311 mm
TFG 316 1600 kg 7500 mm 20 km/sa 3311 mm
DFG 320 2000 kg 7500 mm 19 km/sa  3368 mm
TFG 320 2000 kg 7500 mm 20 km/sa 3368 mm
DFG/TFG 316-320 Teknik döküman
MACRO MH
DÖKÜMANI İNDİR