ERE 225a, seri araçlarımız bazında sürücüsüz bir taşıma sistemidir. Burada kendini kanıtlamış makine mühendisliği, hassas navigasyon tekniği ve geniş kapsamlı güvenlik bileşenleriyle birleştirilir. Bu şekilde güvenirlik ve güvenliğin en yüksek ölçüsü oluşur.
ERE 225a karma işletimde manuel araçlar ve yayalar ile kullanılabilir. İster mevcut fabrika yapılarına veya yeni yapıya bir entegrasyon olsun – ERE 225a nakliye işlemlerinizin verimliliğini artırmak için mükemmel seçimdir. ERE 225a, değişken çatal uzunluğu ile birlikte yüksek taşıma kapasitesi sayesinde zemin seviyesinde çoklu palet nakliyesi için kullanılabilir.
Sürücüsüz taşıma sistemlerin navigasyonu için zemin çalışmalarına gerek yoktur. Bu, Jungheinrich markasına ait warehouseNAVIGATION üzerinden gerçekleştirilir. Bu lazer navigasyonu için reflektörler sürüş yolunda, örn. raflar, sütunlar ve duvarlar gibi uygun nesnelere takılır veya doğal noktalar kullanılır.
Sürücü taşıma sistemi kolayca mevcut BT ve yazılım ortamlarına entegre edilebilir. Jungheinrich WMS veya diğer mevcut WMS/ERP sistemleri gibi bir Host sistemine bağlantılı, ödüllü arabirimimiz, Jungheinrich lojistik arabirimi sayesinde sorunsuz şekilde mümkündür. ERE 225a şeklindeki sürücüsüz taşıma sistemi kendi başına çalışan sistem ile Host arabirimi olmayan bağımsız bir sistem olarak da kullanılabilir.
Modüler sistem yapısı sayesinde müşteri için özelleştirilmiş süreçler yansıtılabilir ve ayrıca esnek ve hızlı bir şekilde işlem değişikliklerine tepki verilir. Bu durum FTS sisteminin özel taleplerinize uygun şekilde kullanımı için sağlam bir temel oluşturur.
ERE 225 akülü transpaletler güvenlik tekniği ve otomasyon ve navigasyon bileşenleri ile birçok kez denenmiş ve kendini kanıtlamış standart bir araçtır. Seri cihazın standart kumanda elemanları sayesinde kolay manuel kullanım da sağlanmaktadır.
ERE 225a güvenilirliğin ve verimliliğin yanında standart cihazın diğer avantajlarına da sahiptir:
ERE 225a standart olarak tahrik yönünde bir kişi koruma tarayıcısı ile donatılmıştır. Bu sensör, hıza bağlı bir şekilde otomasyonlu aracın önündeki yolu engellere karşı tarar. Sürüş yolunda bir engel bulunuyorsa sürücüsüz taşıma sistemi güvenilir şekilde o engelin önünde durur. Buna ilave olarak virajlı sürüşte, viraja girmeden öngörülü bir şekilde engeller taranır. Standart güvenlik sistemi, araç yanlarını emniyete almak için yan sensörlerle ve araçta bulunan acil kapama şalterleri ile tamamlanır.
FTS sistemi kolayca mevcut IT ve yazılım ortamınıza bağlanabilir. ERE 225a'nın iletişimi için tercihen mevcut WLAN yapısı kullanılır. Jungheinrich depo yönetim sistemi veya diğer bir depo yönetim sistemi/ERP sistemi gibi mevcut bir host sistemi kullanılacaksa, sürücüsüz taşıma sistemi lojistik arabirim aracılığıyla bu sisteme entegre edilebilir.
FTS kontrol istasyonunun grafiksel görselleştirmesinde, kullanılan tüm otomatik yönlendirmeli araçların bilgileri gösterilir:
Yüksek hassasiyeti sayesinde aracın ve nakliye edilecek yüklerin belirlenmiş istasyonlara milimetrik hassasiyetle konumlandırılması mümkündür.
İhtiyaç halinde ERE 225a ve diğer sürücüsüz taşıma sistem tipleri için farklı navigasyon türleri hibrit navigasyon olarak kullanılabilir. Bunlar projeye ve çevreye özel tasarlanır ve belirlenir.
Maksimum 2,5 t taşıma kapasitesi ile zemin seviyesinde yüksek yüklerin nakledilmesi mümkündür. Ayrıca ERE 225a uzun çatallarla çoklu palet nakliyesi için donatılabilir.
ERC 225a için projeye özel gerçekleştirilebilen farklı opsiyonel donanımlar mümkündür: